یزدفردا: سرمربی گل گهر سیرجان می‌گوید راحت گل خوردن برای این تیم طبیعی شده است.

به گزارش یزدفردا: مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می گویم.


او افزود: سبک بازی مس تغییر کرده و من دوست دارم. تیم حریف در 15 دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم.

سرمربی گل گهر سیرجان عنوان کرد: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترل بازی را در اختیار داریم، اما در نهایت بازی مساوی می‌شود. به صورت کلی از شرایط راضی هستم. این‌که بازی مساوی شده مشکلی نیست اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت‌کننده است.

اوزونیدیس اضافه کرد: به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم. ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما بازگردند. زنده‌روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا